۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

به نام ملت "فرمانروای دربند"


پاینده ایران
به سرور شاهین زینعلی میگویم:این مدرک آزادگی و شرافت تو است که دردانشگاه ایستادگی و شجاعتِ نجیبانه بدست آوردی. درود بر تو و بر همه کوشندگان راه سرفرازی ایران.
در این مبارزه بزرگ درد ورنج بسیار است، اجحاف و ستم بسیار به ناحق روا میدارند، ولی آنگونه که ما به آرمانها و رسالتهای خود مینگریم، از این مصائب چیزی جز لذت درنمییابیم.همانگونه که بارها گفته ام ما در حال تجربه لذت مبارزه ایم. کارزاریست ومراحلی. این مراحل به عالیترین مراتب معنای انسانی مرتبط است. کوره ایست که عیارعیان میکند و زبده برون می آورد. رنجش بیش میسازد تا تکامل به نهایت لازم هر دوره ای نزدیک شود و آنگاه خورشید از دل شب فراز آید و صبح بدمد. از اینکه دراین برهه تاریخ، با سینه ای پر از مهر به میهن و آرمانهای والا، با احساس رسالتی بزرگ چنین آماج ناملایمتیها هستی، از آنجایی که گواه کوششهای راستین توست میبایست خشنود و راضی باشی و من شما را فرا میخوانم که از این مراحل توشه ها بیاندوزید برای مراحل بعد و بعدتر و خویش به کمال و تمام برای این امر خطیر مهیا و تکامل روحی و فکری خود، کامل دارید و همه پان ایرانیستها چنین باید.
امروز اعلام میدارم این اقدامات شما برعلیه پان ایرانیستها، همه آن کارها که کرده اید و خود بهتر میدانید و تاریخ بهتر از شما، چیزی به مثابه قتل عام ارتش پیش از حمله رژیم بعثی و خلع سلاح نیروهای داخلی است!
شگفتا هر که نزدیک بین و به خود بینی قرین، گوی به چوگان فرصت نامیمون و مهمیز بر مرکب قدرت نامشروع تیزتر میزند. فعلا به شلتاق وعناد با هر چه حرف صلاح است درافتاده اید، گوشها زنبورک خانه کرده اید و دم گرم ما تنورسرد شما. این احوال و اوضاع، آب انبار شلوغ و چه کوزه ها که در آن میانه شکند.
ما از پس آموزه های یک تاریخ جهانی و دانسته های به محک تجربه خورده، انقلابی نمی اندیشیم بلکه میکوشیم از راههای منطقی و بهره برداری از تمام ظرفیتهای موجود و خلق ارتقاء ظرفیتهای لازم و گسترش آگاهیهای جمعی به آزادی اراده ملی این مولفه دوران ساز نائل شویم. این اشتیاق روحی ماست و در این راه چنان که بایسته و شایسته است خواهیم ایستاد.
در پیام بعدی با هم میهنان بیشتر سخن خواهم گفت.
پاینده ایران
حجت کلاشی
12 دیماه 1389 خورشیدی
http://www.paniranist.info/?p=887

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سروده زیبای درجای جای خاک وطن فر ایزدیست از سرور ر (پ) طلایی

درجای جای خاک وطن فر ایزدیست باشد که یادمان نرود نیک نامی اش ایران به بارگاه فلک فخر میدهد من وارث تمامی فرهنگ مانی اش جمعی به نام شیخ ریاکا...