۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۵, پنجشنبه

بیانیه سازمان جوانان حزب پان ایرانیست پیرامون بازداشت مصطفی بادکوبه ای پاینده ایران


نامه پان ایرانیسم
هواداران پان ایرانیسم در برون مرز
(سازمان پان ایرانیست)
پاینده ایران
سازمان جوانان حزب پان ایرانیست با محکوم کردن بازداشت شاعر ملی و ایرانپرست، مصطفی بادکوبه ای خواهان آزادی همه آزاداندیشان و آزادیخواهان دربند میباشد. امروز زندان اوین و دیگر زندانهای ما آکنده ازعطر فرهنگ و مفتخر به حضور فرهنگیان و اهل ادب و فضل و حکمت و هنر شده است و حکمفرمایان با تن زدن از آداب حکمرانی، آبروی”سخن” به خطابه دروغ و تزویر و دشنام برده اند.
سرور مصطفی بادکوبه ای شاعری خوش قریحه، آرمانخواه و ملی میباشد که تار و پود تنش، روح و روانش با عشق ایران وآزادی میهن وهم تبارانش تنیده شده است. حقا که او - و دیگرشاعران مردمی- برگزیده و واسطه میان مردم و الهه شعر هست و با نجوا و نیایش با واژگان فروهشته بال و تمنای برامده از اعماق دل مردمان چنگ بر تار اوزان میزند.
تمامیت خواهان میبایست از تاریخ پند میگرفتند و در مییافتند که با بازداشت شاعران و کند و زنجیر و زندان نمیتوان فهم و زبان مردمی را کنترل کرد. نمیتوان بر روی مردم یک سرزمین”راه نظر”آنهم “ نظرمتعالی” رابست. حافظ چه نیک سروده است:
گفتم که بر خیالت راه نظر ببندم
گفتا که شب رو است او از راه دیگر آید
کوشیدید، دیریست میکوشید، که به زعم خود با گزمه و مامور با کنترل و سانسور راه نظر را به روی مردم ببندید، اما اندیشه” از راه دیگر آمد”، یعنی زندگی کرد! این همان سّر تاریخ است، این اندیشه است که متولد میشود اگر چه فریدونش نام نهند و به هزاران زبان دیگر نقل کنند.
از قتل مختاری و پوینده و… شما راچه نصیب شد؟ به درستی که هیچ، جز مشتی باد در مشت!
ملت ایران مصائب شاعران و اهل ادب و فرهنگ خود را فراموش نمیکند و بدنامترین حکومتها آنیست که نامش به بدی در تاریخ و ادبیات یک کشور ثبت شود.
دور و برتان را نیک بنگرید، جز معدودی از کشورها که انها را هم به فردایشان امیدی نیست ،در کدام حکومتی شاعری را به دلیل اندیشه و گفتار و شعرش به زندان میکنند؟! اینست آنچه به مردمان جهان وعده میدهید و الگویش میخوانید؟ در مورد عصری که در آن زندگی میکنید چگونه می اندیشید؟ با دوران عباسی مقایسه میکنید یا قاجار؟ حقا که با اینطور عجب،ِاستبداد مبدّل را هم شرمگین کرده اید.
پاینده ایران
سازمان جوانان حزب پان ایرانیست
دوازدهم اردیبهشت ۱۳۹۰
پان ایرانیستهای دربند را آزاد کنید.
زندانیان سیاسی را آزاد کنید.
استاد بادکوبه ای آزاد باید گردد -  شاهین زینعلی آزاد باید گردد  
***
به سرویس رایگان وبگاه میهن دوستان ایران بپیوندید و مطالب میهن دوستانه ی خود  را در آن منتشر کنید این تارنما امکان انتشار مطالب را یه صورت ایمن برای شما فراهم می کند:
 تارنمای هواداران پان ایرانیسم:
تارنمای نامه پان ایرانیسم
فیسبوک هواداران پان ایرانیسم:
 تارنمای حزب پان ایرانیست:
تارنمای سازمان جوانان حزب پان ایرانیست:
 تارنمای تريبون آزاد پان ايرانيست در خوزستان:
کانال یوتیوب حزب پان ایرانیست
فیسبوک حزب پان ایرانیست:
حزب پان ایرانیست
همبستگی‌ ملی‌ . یکپارچگی ایران . حاکمیت ملت
هم میهن گرامی‌: برای ایرانی یکپارچه، آزاد، آباد، سربلند و دمکرات با حاکمیت ملت به ما بپیوندید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سروده زیبای درجای جای خاک وطن فر ایزدیست از سرور ر (پ) طلایی

درجای جای خاک وطن فر ایزدیست باشد که یادمان نرود نیک نامی اش ایران به بارگاه فلک فخر میدهد من وارث تمامی فرهنگ مانی اش جمعی به نام شیخ ریاکا...