۱۳۹۱ آذر ۲۱, سه‌شنبه

هرانا؛ میلاد دهقان فعال سیاسی بازداشت شد


تداوم فشار بر فعالان پان ایرانیست؛ بازداشت میلاد دهقان در اهواز



در پی بازداشتهای زنجیره ای پان ایرانیست ها، میلاد دهقان عضو سازمان جوانان حزب پان ایرانیست یکشنبه ۱۹ آذر ۹۱ در اهواز بازداشت شد.

به گزارش سازمان جوانان حزب پان ایرانیست، میلاد دهقان روز گذشته ساعت شش و نیم عصر توسط ماموران امنیتی در حوالی یکی از میادین مرکز شهر اهواز بازداشت شد.

این بازداشت در حالی صورت گرفت که همزمان نیروهای امنیتی به خانه پدری این فعال سیاسی در رامهرمز و همچنین خانه عموی وی در اهواز مراجعه و ضمن تفتیش منزل اقدام به ضبط وسائل شخصی میلاد دهقان نموده‌اند.
میلاد دهقان پس از بازداشت به مکانی نامعلوم منتقل شده و تلاش خانواده وی برای اطلاع از محل نگهداری‌ وی ناموفق بوده است.

بازداشت میلاد دهقان در ادامه فشار شدید به فعالان پان ایرانیست طی هفته‌های گذشته صورت گرفت. همچنین حجت کلاشی –مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست- و اوژن اکبری از دیگر اعضای این سازمان بیش از دو هفته است در بازداشت نیروهای امنیتی استان البرز به سر می‌برند.
یورش نیروهای امنیتی به منزل پدری میلاد دهقان از اعضای حزب پان ایرانیست

منزل پدری میلاد دهقان از اعضای سازمان جوانان حزب پان ایرانیست مورد یورش نیروهای امنیتی قرار گرفت.
به گزارش سازمان جوانان حزب پان ایرانیست نیروهای امنیتی عصر امروز 19 آذرماه با یورش به منزل پدری میلاد دهقان در شهر رامهرمز استان خوزستان ضمن تفتیش منزل اقدام به ضبط وسائل شخصی وی نمودند. همچنین عصر امروز نیروهای امنیتی با مراجعه به منزل عموی این فعال سیاسی در اهواز اقدام به تفتیش منزل کردند.

این یورش در حالی صورت گرفت که نامبرده در زمان حضور نیروهای امنیتی در هیچکدام از دو محل یاد شده حضور نداشته و تاکنون از بازداشت احتمالی وی خبری در دست نیست.

هرانا؛ میلاد دهقان فعال سیاسی بازداشت شد

سه شنبه 21 آذر 1391 ساعت 00:56 

خبرگزاری هرانا - میلاد دهقان فعال سیاسی و از اعضای حزب پان ایرانیست در حالی در اهواز بازداشت شد که همزمان منزل پدر و عمویش مورد بازرسی قرار گرفته و وسایل شخصیش ضبط شده بود.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، میلاد دهقان از فعالین سیاسی و اعضای حزب پان ایرانیست اهواز عصر روز گذشته یکشنبه ۱۹ آذر ماه در حوالی یکی از می‌دانهای شهر اهواز بازداشت شد.

مامورین امنیتی همزمان به منزل پدر و عموی وی مراجعه کرده بودند و ضمن بازرسی منازل وسایل شخصی و مدارک وی را ضبط نمودند.

تا این لحظه از محل نگهداری و اتهامات وارده به میلاد دهقان هیچگونه اطلاعی در دست نیست.

گفتنی است، بتازگی مامورین امنیتی موج جدیدی از فشار به فعالین پان ایرانیست را آغاز کرده‌اند.

در تاریخ پنج شنبه ۲ آذر ماه سال جاری مامورین امنیتی ۱۰ تن از اعضای این حزب را در منزل مهندس رضا کرمانی بازداشت نمودند که از میان ایشان حجت کلاشی (مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست) و اوژن اکبری کماکان در بازداشت بسر میبرند

۱ نظر:

سروده زیبای درجای جای خاک وطن فر ایزدیست از سرور ر (پ) طلایی

درجای جای خاک وطن فر ایزدیست باشد که یادمان نرود نیک نامی اش ایران به بارگاه فلک فخر میدهد من وارث تمامی فرهنگ مانی اش جمعی به نام شیخ ریاکا...