۱۳۹۰ شهریور ۵, شنبه

هرانا؛ مهندس رضا کرمانی بازداشت شد


خبرگزاری هرانا – مهندس رضا کرمانی از اعضای ارشد حزب پان ایرانیست توسط نیروهای انتظامی بازداشت شد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، در پی تائید محکومیت رضا کرمانی و ارجاع پرونده وی به اجرای احکام دادگاه انقلاب، نیروهای انتظامی با مراجعه به منزل وی، ایشان را بازداشت کردند.
رضا کرمانی از سوی شعبهٔ یک دادگاه انقلاب کرج در مورخهٔ هفدهم بهمن ماه سال گذشته به اتهام اقدام علیه امنیت کشور از طریق مصاحبه با رسانه‌های بیگانه به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود که در دادگاه تجدید نظر نیز این حکم تایید شد.
بازداشت این فعال سیاسی در حالی انجام می‌گیرد که یک هفته تا موعد مقرر قانونی اعلام شده جهت اجرای حکم وی باقی مانده بود.
مامورین نیروی انتظامی بدون ارایه هرگونه  حکم قانونی و یا توضیح قانع کننده ای اقای کرمانی را بازداشت و به همراه خود بردند  در پاسخ مامورین به خانواده آقای کرمانی در خصوص بازداشت وی اعلام کردند می باست دلیل بازداشت را از دادگاه انقلاب و یا کلانتری جویا شوید.
در مراجعه خانواده این فعال پان ایرانیست مسولین از محل نگهداری و یا حتی بازداشت وی ابراز بی اطلاعی نمودند .
شایان ذکر است این فعال پان ایرانیست ۷۸ ساله از سال گذشته تا کنون بیش از ۴ بار بازداشت در شهرهای اهواز، اصفهان و کرج دا داشته که در یکایک شهر‌های نام برده دارای پرونده مفتوح می‌باشد.
 http://www.hra-news.org/00/9442-1.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سروده زیبای درجای جای خاک وطن فر ایزدیست از سرور ر (پ) طلایی

درجای جای خاک وطن فر ایزدیست باشد که یادمان نرود نیک نامی اش ایران به بارگاه فلک فخر میدهد من وارث تمامی فرهنگ مانی اش جمعی به نام شیخ ریاکا...