۱۳۸۹ شهریور ۲۶, جمعه

اظهار بی اطلاعی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی از وضعیت سه عضو ناپدید شده حزب پان ایرانیست

هواداران پان ایرانیسم در برون مرز

درود بر ایران دوستان گرامی‌:

مطالب زیر تقدیم میشوند:

- اظهار بی اطلاعی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی از وضعیت سه عضو ناپدید شده حزب پان ایرانیست.

- خبرتکمیلی، بازداشت سه تن از اعضای سرشناس حزب پان ایرانیست.

پاینده ایران
هواداران پانٔ ایرانیسم در برون مرز

لطفا پیوند را باز نمائید. سپاس!

***

اظهار بی اطلاعی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی از وضعیت سه عضو ناپدید شده حزب پان ایرانیست
سپتامبر 12, 2010
۲۱شهریور ۱۳۸۹
در پی بی خبری از وضعیت سه عضو حزب پان ایرانیست سروران رضا کرمانی ،حسین شهریاری و حجت کلاشی که نزدیک به دو روز از ربوده شدنشان توسط افراد ناشناس می گذرد صبح امروز دوستان و خانواده آنان با مراجعه به اطلاعات نیروی انتظامی ، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه خواستار رسیدگی به وضعیت این افراد شدند.اما متاسفانه تمام این نهادها و ارگان ها با اظهار بی اطلاعی از وضعیت این سه تن بیان داشتند که افراد و نیروهای این نهادها دست به این اقدام نزده و آنان از وضعیت این سه نفر بی اطلاع هستند و بیان داشتند که برای بررسی وضعیت می توانید به اداره آگاهی مراجعه نمایید.

سازمان جوانان حزب پان ایرانیست ضمن هشدار جدی نسبت به عواقب این رفتار غیر مسولانه خاطر نشان می سازد که مسولیت جان این سه تن بی شک بر عهده حاکمیت می باشد.

برداشت از:
سازمان جوانان حزب پان‌ایرانیست




خبرتکمیلی، بازداشت سه تن از اعضای سرشناس حزب پان ایرانیست
تاریخ خبر: شنبه 20 شهریور 1389 – کدخبر: 71074




گزارش دریافتی:مهندس رضا کرمانی، حسین شهریاری و حجت الله کلاشی به ترتیب از اعضای پیشین شورای رهبری حزب پان ایرانیست و مسئول سازمان جوانان این حزب، روز گذشته در نزدیکی اصفهان نا پدید و به احتمال زیاد بازداشت شدند.
این سه کنشگر سیاسی ِ ناسیونالیست که زیر شدید ترین فشارها به فعالیت خود ادامه می دادند، قبلا بارها بازداشت یا تهدید یا محدود شده بودند. مهندس رضا کرمانی – شهردار سابق خرمشهر- در یک سال گذشته چندین بار، بازداشت و آزاد شده است و حسین شهریاری تنها 24 ساعت پیش از بازداشت به مرخضی آمده بود. این دو فعال به اتهام انتشار یک کتاب به نام آهنگ های خون، که در آن اسرار آتش سوری سینما رکس آبادان منتشر شده بود،چند سال پیش نیز بازداشت و محاکمه شدند.
همچنین حجت الله کلاشی ممنوع از تحصیل در مقطع دکتری مجبور شده بود دوران سربازی خود را در خاش بگذراند و در چند ماه گذشته تحت تعقیب فیزیکی بود و همه تلفنها و روابط وی، حتی مکالمات به وسیله تلفنهای عمومی، با وسایل پیشرفته کنترل میشد. وی مسئول اجرایی برگزاری تظاهرات هزاران نفری در برابر سفارت امارات متحده بود در سال 1387 و همچنین مبتکر بر افراشتن پرچمهای پان ایرانیسم در روز دانشجو (1387) در دانشگاه تهران میبود. کلاشی از نظریه پردازان جوان ناسیونالیست بود که علاوه بر تحصیل در علوم سیاسی تا مقطع کارشناسی ارشد دوره کارشناسی رشته حقوق را نیز آغاز کرده بود و در مسائل فلسفی و تاریخی صاحب نظر به شمار میرفت. وی اصالتا اردبیلی بوده و ماموران امنیتی بارها از طریق خانواده اش در اردبیل وی را تحت فشار گذاشته بودند.
پیش بینی میشود در روزهای آینده سایر فعالان ناسیونالیست در شهرهای اصفهان، آذربایجان و خوزستان و تهران مورد تعرض قرار بگیرند. سال گذشته دو بار دفاتر پان ایرانیستها در کرج و تهران به محاصره نیروهای امنیتی در آمده و برخی ازا شرکت کنندگان در نشستها بازداشت یا تهدید شده بوند.
برداشت از:
http://parsdailynews.com/71074.htm
http://donbaleh.com/link/310026
به سرویس رایگان وبگاه میهن دوستان ایران بپیوندید و مطالب میهن دوستانه ی خود  را در آن منتشر کنید این تارنما امکان انتشار مطالب را یه صورت ایمن برای شما فراهم می کند:
برای آشنایی با نحوه ی عملکرد آن و ساخت وبلاگ شخصی بخش راهنما را از اینجا بخوانید:

 تارنمای هواداران پان ایرانیسم:

 تارنمای حزب پان ایرانیست:

تارنمای سازمان جوانان حزب پان ایرانیست:

 تارنمای تريبون آزاد پان ايرانيست در خوزستان:
www.pan-iranist.net

کانال یوتیوب حزب پان ایرانیست




حزب پان ایرانیست
همبستگی‌ ملی‌ . یکپارچگی ایران . حاکمیت ملت

هم میهن گرامی‌: برای ایرانی یکپارچه، آزاد، آباد، سربلند و دمکرات به ما بپیوندید.

http://www.pan-iranist.info/?page_id=353

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سروده زیبای درجای جای خاک وطن فر ایزدیست از سرور ر (پ) طلایی

درجای جای خاک وطن فر ایزدیست باشد که یادمان نرود نیک نامی اش ایران به بارگاه فلک فخر میدهد من وارث تمامی فرهنگ مانی اش جمعی به نام شیخ ریاکا...