۱۳۸۹ شهریور ۲۱, یکشنبه

نامه پان ایرانیسم سه تن از اعضای شورای رهبری حزب پان ایرانیست به سبک قرون وسطائی بازداشت شدند


نامه پان ایرانیسم
هواداران پان ایرانیسم در برون مرز
سه تن از اعضای شورای رهبری حزب پان ایرانیست به سبک قرون وسطائی بازداشت شدند
مهندس رضا کرمانی، حسین شهریاری و حجت الله کلاشی به ترتیب از اعضای شورای رهبری حزب پان ایرانیست و مسئول سازمان جوانان این حزب روز گذشته در نزدیکی اصفهان بازداشت شدند. گفتنی است این سه تن چند سالی است که زیر شدید ترین فشارها به فعالیت خود ادامه می دادند.
مهندس رضا کرمانی - شهردار سابق خرمشهر- از یک سال گذشته چندین بار بازداشت و آزاد شده است حسین شهریاری تنها 24 ساعت پیش از بازداشت به مرخضی آمده بود.
حجت کلاشی ممنوع از تحصیل در مقطع دکتری مجبور شده بود دوران سربازی خود را در خاش بگذراند و در چند ماه گذشته تحت تعقیب فیزیکی بود و همه تلفن ها و روابط وی حتی مکالمات با تلفنهای عمومی با وسایل پیشرفته کنترل می شد. وی مسئول اجرایی برگزاری تظاهرات هزاران نفری در برابر سفارت امارات متحده بود و هم چنین مبتکر بر افراشتن پرچم های پان ایرانیسم در روز دانشجو در دانشگاه تهران می بود.  کلاشی از نظریه پردازان جوان پان ایرانیست و بود که علاوه بر تحصیل در علوم سیاسی تا مقطع کارشناسی ارشد دوره کارشناسی رشته حقوق را نیز آغاز کرده بود و در مسائل فلسفی و تاریخی صاحب نظر بود.
 Azarbaijan Perss News خبرگزاری آذربایجان
http://iranazar.net/index.php?option=com_content&view=article&id=5243:2010-09-11-09-37-17&catid=61:2010-04-25-08-30-00&Itemid=57
سرور حجت كلاشي مسئول سازمان جوانان پان ايرانيست بازداشت شد
هرانا؛ بازداشت حجت کلاشی فعال سیاسی
خبرگزاری هرانا – صبح روز جمعه 19 شهریور ماه حجت کلاشی مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست بازداشت شد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، حجت کلاشی  سی و یک ساله  کارشناس ارشد علوم سیاسی از دانشگاه تهران  بعد از بازگشت از خدمت سربازی از چهار ماه پیش به شدت تحت فشار نیروهای امنیتی قرار داشت.  نیروهای امنیتی با اعمال فشار بر این فعال سیاسی با وجود ناراحتی قلبی ، تک فرزند بودن و از کار افتاده بودن پدر،   وی را به تبعید گاهی در استان سیستان و بلوچستان  به نام خاش – منتقل کردند و در سالهای گذشته  از ادامه تحصیل این فعال سیاسی در مقطع دکترا جلوگیری کرده اند.
بعد از بازگشت این فعال سیاسی از تبعید، نیروهای امنیتی با اعمال فشاری بیشتر بر خانواده ایشان در احضاری غیر قانونی به  پدر سال خورده این فعال سیاسی اعلام کردند در صورتی که فرزندش از فعالیتهای سیاسی خود باز نایستد به هر نحو وی را حذف خواهند .
سرور كرماني و شهرياري از پيشكسوتان پان ايرانيست بازداشت شدند
سپتامبر 11, 2010
هرانا؛ بازداشت مهندس رضا کرمانی و حسین شهریاری دو فعال سیاسی
شنبه 20 شهریور 1389
خبرگزاری هرانا – عصر روز گذشته اقایان مهندس رضا کرمانی و حسین شهریاری  از اعضای سابق شورای عالی رهبری حزب پان ایرانیست توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند .
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، مهندس رضا کرمانی 77 ساله و حسین شهریاری 74 ساله از فعالین پان ایرانیست  که ساکن  کرج  هستند برای  بررسی برخی امور  راهی اصفهان بودند که  در میان راه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند . گفته می شود آقای کرمانی در طول مسیر از تعقیب خود توسط نیروهای امنیتی مطلع شده و آنرا پیش از بازداشت به همسر خود اطلاع داده بود.
حسین شهریاری 74 ساله در حال سپری کردن ایام محکومیت دو ساله خود است و دو روز پیش از زندان رجایی شهر برای مرخصی پانزده روزه با قرار وثیقه ازاد شده  بود .
مهندس رضا کرمانی نیز  سال گذشته در جریان درگذشت دکتر ابراهیم میرانی در فرودگاه اهواز بازداشت شده بود . در حال حاضر این فعال سیاسی با قرار وثیقه پنجاه میلیونی ازاد و میبایست هفته اینده  خود را به دادگاه انقلاب اهواز معرفی نماید.
***
به سرویس رایگان وبگاه میهن دوستان ایران بپیوندید و مطالب میهن دوستانه ی خود  را در آن منتشر کنید این تارنما امکان انتشار مطالب را یه صورت ایمن برای شما فراهم می کند:
www.webgah.org
برای آشنایی با نحوه ی عملکرد آن و ساخت وبلاگ شخصی بخش راهنما را از اینجا بخوانید:
http://webgah. org/about/
 تارنمای هواداران پان ایرانیسم:
www.paniranism.net
 تارنمای حزب پان ایرانیست:
http://paniranist. org
تارنمای سازمان جوانان حزب پان ایرانیست:
http://pan-iranist. info
 تارنمای تريبون آزاد پان ايرانيست در خوزستان:
www.pan-iranist.net
کانال یوتیوب حزب پان ایرانیست
http://www.youtube.com/paniranistparty
حزب پان ایرانیست
همبستگی‌ ملی‌ . یکپارچگی ایران . حاکمیت ملت
هم میهن گرامی‌: برای ایرانی یکپارچه، آزاد، آباد، سربلند و دمکرات به ما بپیوندید.
iran[at]paniranism.info
http://www.paniranist.org/a.htm
http://www.pan-iranist.info/?page_id=353

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سروده زیبای درجای جای خاک وطن فر ایزدیست از سرور ر (پ) طلایی

درجای جای خاک وطن فر ایزدیست باشد که یادمان نرود نیک نامی اش ایران به بارگاه فلک فخر میدهد من وارث تمامی فرهنگ مانی اش جمعی به نام شیخ ریاکا...