۱۳۸۹ آبان ۱۲, چهارشنبه

نامه پان ایرانیسم اطلاعیه سازمان جوانان حزب پان ایرانیست پیرامون وضعیت سرور حسین شهریاری


نامه پان ایرانیسم
هواداران پان ایرانیسم در برون مرز
درود بر ایران دوستان گرامی‌:
مطالب زیر تقدیم میشوند:
اطلاعیه سازمان جوانان حزب پان ایرانیست پیرامون وضعیت سرور حسین شهریاری
وطن یعنی‌ - اثری  از سرور مصطفی با د کوبه ای
وخامت اوضاع جسمی حسین شهریاری در زندان رجایی شهر کرج
چنین بود «کوروش» - سیدعلی صالحی
من [ ما ملت ایران] برده‌داری را برافکندم[برافکندیم]
پاینده ایران
هواداران پانٔ ایرانیسم در برون مرز
***
پان ایرانیستهای دربند را آزاد کنید.
زندانیان سیاسی را آزاد کنید.
اطلاعیه سازمان جوانان حزب پان ایرانیست پیرامون وضعیت سرور حسین شهریاری
 سرور حسین شهریاری از اندامان و پیشکسوتان حزب پان ایرانیست که در زندان رجایی شهر کرج در حال گذران محکومیت خود میباشد عصر روز سه شنبه در پی عارضه قلبی به بهداری بیمارستان منتقل شد. این مرد آزاده و مبارز در سن ۷۴ سالگی ازبیماریهای قلبی، آسم و پرستات رنج میبرد.
سازمان جوانان حزب پان ایرانیست ضمن اعلام نگرانی خود نسبت به وضعیت جسمانی سرور حسین شهریاری خواهان رسیدگی جدی به وضعیت و پیگیری مداوای این مرد آزادیخواه در بیمارستانی برون از زندان بوده و ادامه این وضعیت را تحمیل مجازاتی مضاعف و عملی ناجوانمردانه میداند. 

وخامت اوضاع جسمی حسین شهریاری در زندان رجایی شهر کرج

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: حسین شهریاری از اعضای قدیمی و عضو شورای رهبری حزب پان ایرانیست که در زندان رجایی شهر کرج در حال سپری کردن دوران محکومیت خود میباشد به علت نامساعد بودن وضعیت جسمانیش به بهداری این زندان منتقل گردید.
به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، حسین شهریاری عصر روز سه شنبه و طی تماس تلفنی با خانواده خود با اعلام این خبر گفت که نیمه شب دوشنبه شب به علت نامساعد بودن وضعیت جسمانیش به بهداری زندان رجایی شهر منتقل گردیده است.
همچنین روز گذشته، سه شنبه، و در جریان حمله نیروهای امنیتی و حراست این زندان به سلول زندانیان سیاسی دست نوشته های آقای شهریاری نیز ضبط گردید.
وخامت اوضاع جسمانی این زندانی سیاسی هفتاد و چهار ساله از یک سو، و از سوی دیگر اخبار نگران کننده منتشره از این زندان بیش از پیش بر نگرانی خانواده این فعال سیاسی دربند افزوده است.
وی چندی پیش نیز به علت بیماری و نبود امکانات تخصصی درمانی، با توصیه پزشکان این زندان برای انجام درمانهای تخصصی خارج از زندان بطور موقت آزاد شده بود.
حسین شهریاری از اعضای قدیمی و عضو شورای رهبری حزب پان ایرانیست میباشد که از مهرماه سال گذشته و به جرم «تبلیغ علیه نظام» و «عضویت در حزب پان ایرانیست» به هجده ماه زندان محکوم و همکنون نیز دوران حبس خود را در زندان رجایی شهر کرج سپری مینماید. وی در تاریخ پنجم مهر ماه ۱۳۸۸ در منزل مسکونی خود دستگیر، و حکم ۱۸ ماه زندان وی که در سال ۸۶ توسط شعبه یک دادگاه انقلاب کرج صادر گردیده بود به اجرا گذاشته شد.
***
در پی‌ استقبال گرم هم میهنان گرامی‌ از سروده "وقتی‌ تو میگویی وطن" اثر سراینده پان ایرانیست سرور مصطفی بادکوبه ای، یکی دیگر از سروده های ایشان تحت عنوان "وطن یعنی‌" خدمت هم میهنان تقدیم میشود.
***
 چنین بود «کوروش» - سیدعلی صالحی
برگرفته از «کوروش، شهریار روشناییها» سیدعلی صالحی 
و چنین بود «کوروش»:
من «کوروش» شاه هخامنشی،
از میان شما برآمدم و از شما شدم.
پس خواستم تا جایگاه آدمی را به او بازگردانم و بازگردانیدم.
تا راستی هست، کاستی و کژی به کشورمان راه نخواهد یافت،
که من هرگز به دشمنان خویش نیز دروغ نگفته و نخواهم گفت.
مردمان، پیشکش آسمان اند برین خاک تلخ،
مردمان، خان و مان من اند.
ای مردم من؛
دودمان تان در آرامش،
زندگی هاتان دراز،
و فردایتان روشن تر از دیروز باد،
که این آرزوی من است.
از اندوه و غم، دور باد سرزمین من،
از گزند دیوان و گزش کژدُمان، دور باد میهن من،
تا هست، آوای شادی خیز کودکان خوش باد،
تا هست، شادی مردمان و آواز خُنیاگران خوش باد.
بانوان سرزمین من، بزرگ و برازنده اند،
پدرانمان دانا و فرزندانمان دلیر،
به همین روی است که، هرگز شکست نخواهیم خورد.
پس ستمگران و زورگویان بدانند،
هر آن کس که به ویرانی «ایران ما» برخیزد،
کمرش را خواهیم شکست.
تا من هستم، آزاردهندگان و کین خواهان،
به آرامش نخواهند رسید.
فرمان دادم،
تا مگر به نیکی بر سرنوشت مردمان ننگرند،
و مگر به پارسایی با ایشان سخن نگویند.
چرا که با فرمانروایی بر دل هاست که بزرگی فراچنگ آمده،
و دادگری پدیدار خواهد گشت.
گفتم که هرگز شکست خورده ای را خوار نشمارند،
«دربند»ی را دشنام ندهند،
و همیشه و همه جا با ایشان به نیکی رفتار کنند.
چرا که تا ناله دردمند و پاداَفرَه ناروا به جاست،
هرگز دیده به خواب خوش نخواهم سپرد.
پس فرمانروایان آینده بدانند،
که شهسواران و شهریاران می میرند،
اما شادی مردمان، هرگز.
برگرفته از کتیبه های هخامنشی پی یر لوکوک ترجمه نازیلا خلخالی زیر نظر ژاله آموزگار فرمان كوروش بزرگ (نخستين منشورِ حقوق بشر جهان)
...من «كوروش»، شاه جهان، شاه بزرگ، شاه توانا،... شاه سرزمين‌هاي چهار‌گوشة جهان، پسر كبوجيه، شاه بزرگ، شاه اَنشان،
نوۀ كوروش ... و نوادۀ چيش‌پَش ...،
از تبار جاودانة شاهي، شاهي كه ايزدان گرامي اَش داشته‌اند، ...
هنگامي كه در آرامش- و صلح - به بابِل گام نهادم، و زماني كه در ميان سُرور و شادي، تخت فرمانروايي‌اَم را در ‌كاخ شاهان استوار ساختم، آنگاه «مَردوك» خداي بزرگ، دلِ گشادة بابِليان را فراچنگم آورد، ... سپاهيانِ بسيارم (به مانند آب رودخانه)، در آرامش به بابِل گام نهادند، ... يوغي كه شايستة آنان (مردم) نبود، من آن‌ را برانداختم و تنگدستيشان را از ميان بُردم، ...*
*برگرفته از متن گردونه خشتی کوروش بزرگ (نخستین منشور حقوق بشر جهان).
***
من [ ما ملت ایران] برده‌داری را برافکندم[برافکندیم]
برگرفته از مجله خواندنی شماره 63 - رویه 38 تا 40
دکتر هوشنگ طالع
یک صد وسی یک سال پیش( 125خورشیدی/ 1879 میلادی). بر اثر کاوش در شهر باستانی بابل در میان رودان، استوانه‌ای از گل پخته به دست آمد.
پس از بررسیهای باستان شناسی، ‌آشکار شد که این استوانه، مربوط به سال 538 پیش از میلاد مسیح  (1159 پیش از هجرت پیامبر(ص) از مکه به مدینه) است که از سوی کوروش بزرگ شاهنشاه ایران پس از گشودن بابل، نویسانده شده است.
از سوی دیگر، در سال‌های اخیر، آشکار شد که بخشی از یک لوحه‌ی استوانه‌ای که آن را متعلق به نبونید پادشاه بابل می دانستند، بخشی از استوانه‌ی کوروش بزرگ است که مربوط به سطرهای 36 تا43 آن می‌باشد. از این رو، این قطعه که در دانشگاه ییل(yail ) آمریکا نگاه‌داری می‌شد ، به موزه‌ی لندن گسیل گردید و به استوانه‌ی اصلی پیوست داده شد. این منشور که در تعلق آن به ایران،  جای هیچ‌گونه دو دلی نیست ، در موزه‌ی بریتانیا نگاهداری می‌شود.
پوستر چاپ شده در شماره 63 مجله خواندنی به مناسبت 7 آبان روز ملی بزرگداشت کوروش بزرگ

منشور کوروش بزرگ در سال 1350 در جریان جشن‌های 2500 ساله شاهنشاهی برای ده روز به تهران آورده شد و در موزه‌ی شهیاد (آزادی ) به نمایش گذارده شد.
پس از گذشت 39 سال از آن زمان، در بامداد روز آدینه 19 شهریور ماه 1389، دوباره این منشور به تهران آورده شده است و قرار است که در مدت 4 ماهی که در تهران خواهد بود، در موزه‌ی ایران باستان به تماشای همگان گذارده شود.
با وجود گذشت 2548 سال از صدور منشور کوروش بزرگ و 65 سال پس از صدور و  امضای منشور ملل متحد، جهان با همان خشونت‌ها و جنایت‌هایی روبروست که نمونه‌های آن ثبت تاریخ جهان است.
در سده‌ی بیستم میلادی، جهان شاهد انسان کشی، نسل کشی و جنایت‌های بسیاری در سرتاسر جهان علیه« بشریت» بود که در این سده نیز ادامه دارد.
از سال 1933 تا سال 1945 ، میلیون‌ها انسان به دلیل تعلق به نژاد دیگر و دین دیگر، از سوی آلمان‌ها، با افتخار و توام با شادی و احساس غرور و رضایت، قتل عام شدند. 
 در برابر در 2480 سال پیش از این جنایت، ملت ایران، همان مردمان را که باز به دلیل تعلق به نژاد دیگر و دین دیگر، به اسارت در آمده بودند وبه بردگی کشانده شده بودند، آزاد کرد و به خانه‌هایشان باز گرداند و نیایش‌گا‌هایشان را باز سازی کرد.
اما از شگفت روزگار ، امروز همان مردمان، خانه‌های مردمان دیگر را ویران می‌کنند، زمین‌هایشان را اشغال می‌کنند و بر روی آن‌ها خانه می‌سازند و نیز آنان را به اسارت و بردگی می‌کشانند.
 از سال 1917 تا سال 1919 میلادی، میلیون‌ها ومیلیون‌ها انسان از سوی بلشویک‌ها به سرکردگی لنین، استالین و دیگران به جرم «دگراندیشی» قتل عام شدند و به تبعید گاه‌های بدون بازگشت سیبری گسیل گردیدند.  
در سرتاسر سده‌ی بیستم، دولت بریتانیا میلیون انسان را به اسارت کشیده بود و میلیون‌ها انسان را به دلیل زادگاهی غیر از انگلستان، به قتل آورد. ملت‌های بسیاری را نابود کرد وبه خواست خود،‌« ملت تراشی» و « دولت سازی» نمود.
البته دیگر اروپایی‌ها نیز از سر مشق انگلیس‌ها پیروی می‌کردند. آنان نیز تا توانستند ملت‌های جهان را غارت کردند ومردمان جهان را به قتل آوردند و به بردگی کشاندند و مورد استثمار قرار دادند.
دولت ایالات متحده از لحظه‌ی شکل‌گیری ، داس مرگ را درسرتاسر جهان به حرکت درآورد و از هیچ جنایتی  در حق کشورهای جهان فروگذار نکرد و با لشگر کشی و ستیزه جویی، میلیون‌ها انسان را به کام مرگ کشید و ... 
و امروزه پس از گذشت بیش از دوهزار و پانصد سال از صدور منشور کوروش بزرگ و نیم قرن از امضای منشور ملل متحد، فرانسه که به دروغ و تزویر، خود را پرچم دار آزادی و حقوق بشر می داند، همان کاری را می‌کندکه کمابیش 50 سال پیش حکومت آلمان نازی انجام داد. فرانسویان، کولی‌ها را به دلیل دارا بودن نژاد دیگر، دستجمعی از سر زمین خود می‌رانند و برآنان ستم روا می‌دارند.
امروز، میلیون‌ها انسان به دلیل دارا بودن تبار دیگر و دین دیگر، در عراق و افغانستان و فلسطین و لبنان و ...، مورد یورش و کشتار قرار می‌گیرند.
و شگفتا ، جهانی که منشور ملل متحد را امضا کرده است و منشور کوروش بزرگ را زینت ساختمان خود کرده است، گویی این جنایت‌ها را نمی‌بینند و گوش آنان فریاد شادی انسان کشان و ناله و زاری مورد تجاوز قرار گرفتگان را‏، نمی‌شنوند !؟
اکنون ، برای این که فرق میان ملت بزرگ ایران و انسان کشان امروزین آشکار گردد ، متن کامل منشور کوروش بزرگ را از اینجا بخوانید.
***
***
به سرویس رایگان وبگاه میهن دوستان ایران بپیوندید و مطالب میهن دوستانه ی خود  را در آن منتشر کنید این تارنما امکان انتشار مطالب را یه صورت ایمن برای شما فراهم می کند:
 تارنمای هواداران پان ایرانیسم:
فیسبوک هواداران پان ایرانیسم:
 تارنمای حزب پان ایرانیست:
تارنمای سازمان جوانان حزب پان ایرانیست:
 تارنمای تريبون آزاد پان ايرانيست در خوزستان:
کانال یوتیوب حزب پان ایرانیست
فیسبوک حزب پان ایرانیست:

حزب پان ایرانیست
همبستگی‌ ملی‌ . یکپارچگی ایران . حاکمیت ملت
هم میهن گرامی‌: برای ایرانی یکپارچه، آزاد، آباد، سربلند و دمکرات با حاکمیت ملت به ما بپیوندید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سروده زیبای درجای جای خاک وطن فر ایزدیست از سرور ر (پ) طلایی

درجای جای خاک وطن فر ایزدیست باشد که یادمان نرود نیک نامی اش ایران به بارگاه فلک فخر میدهد من وارث تمامی فرهنگ مانی اش جمعی به نام شیخ ریاکا...