۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

پرچم شیروخورشید نشان لرزه به اندام نظام انداخت

IranianFlag
پاینده ایران                                                      
هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بیست و هشتم ژانویه ۲۰۱۰
پرچم شیروخورشید نشان  لرزه به اندام نظام انداخت
سرور دکتر ابراهیم میرانی،  هموند برجسته شورای رهبری حزب پان ایرانیست، هفتۀ پیش چشم از جهان فروبست.  او که به حق حاکمیت ملی باور راسخ داشت و بیش از پنج دهه از زندگی پربار خود را صرف مبارزه در راه رسیدن به این حق طبیعی ملت ایران کرده بود، وصیت کرد که پیکر او را تا پیش از خاکسپاری با درفش سه‌رنگ شیروخورشید نشان بپوشانند.  او می خواست تا هنگام آرمیدن در دل خاک پاک ایران، با این درفش مقدس، رزم بی‌امان خود را با نظام ایران‌ستیز جمهوری اسلامی دنبال کند.  یاران و پیروانش به خواست او جامه عمل پوشاندند.
همانگونه که انتظار می‌رفت، این کار جسورانه بر حاکمیت فرقه‌ای گران آمد.  پوسترهایی که آن رزمندۀ روانشاد را در کنار درفش ملی ایران نشان می‌داد، پاره کردند و بر سوگواران او اهانت و بی‌حرمتی بسیار روا داشتند.  فرزندان مبارز ایران باردیگر مورد شدید‌ترین بازجوئی‌ها و تهدیدها قرار گرفتند. 
رژیم زخم‌خوردۀ ولایت فقیه به این هم بسنده نکرد. شامگاه دیروز نیروهای یگان ویژه و اوباش لباس شخصی به دفتر حزب پان ایرانیست در تهران یورش بردند و نشست هفتگی آشنایی با حزب را برهم زدند. شمار جیره‌خواران حکومت را شاهدان به صد و پنجاه تن تخمین زده‌اند. به مکانی که قرار بود امروز مراسم هفتم سرور روانشاد میرانی آنجا انجام شود، دستور دادند که از انجام مراسم خودداری کند. این برخوردها نشانگر وحشت روزافزون ددمنشان حاکم بر ایران است که از رزمندگان درگذشته هم می‌ترسند.
جنبش آزادیخواهی ملت ایران پایه‌های رژیم ضحاک‌منش را به لرزه درآورده و سران و دست‌اندرکاران ریز و درشت نظام را سخت هراسناک کرده است. درفش شیروخورشید نشان خاری است در چشم ولایت فقیه و اراذل و اوباشش. سازمانهای برونمرزی حزب پان ایرانیست سرکوب‌های قرون وسطایی جمهوری اسلامی را شدیداً محکوم می‌کنند و خواستار رفع هرگونه محدودیت برای مبارزات مسالمت‌جویانه مردم ایران هستند.
در اهتزاز باد درفش سه‌رنگ شیروخورشید نشان. 
پاینده و سربلند باد ملت بزرگ ایران
سازمانهای برونمرزی حزب پان ایرانیست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سروده زیبای درجای جای خاک وطن فر ایزدیست از سرور ر (پ) طلایی

درجای جای خاک وطن فر ایزدیست باشد که یادمان نرود نیک نامی اش ایران به بارگاه فلک فخر میدهد من وارث تمامی فرهنگ مانی اش جمعی به نام شیخ ریاکا...