۱۳۹۰ آبان ۱۶, دوشنبه

حمله به تاسیسات هسته ای ایران، حمله به “داشته های ملت ایران” است


حمله به تاسیسات هسته ای ایران، حمله به “داشته های ملت ایران” است

مسوول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست در واکنش به احتمال حمله اسراییل به نیروگاههای هسته ای ایران، اظهارات جنگ طلبانه مقامات اسراییلی را محکوم کرده و آنرا مخالف حقوق بین‌الملل، موازین جهانی و برهم زننده صلح و امنیت دانست. ایشان افزود:هر نوع حمله به ایران ورود داوطلبانه به مسیری خطرناک و بی بازگشتی است که تخم بدگمانی فزاینده ای را نسبت به موجودیتها بارور خواهد کرد و موجودیت اسراییل  با تردیدها و چالشهای کشنده روبرو خواهد شد. افکار روشن در ایران حمله اسراییل به نیروگاه‌ها را حمله به داشته های ایران قلمداد میکنند که امری نابخشودنی و گذشت ناپذیر است. قطعا بیدار کردن نیروهای خفته و انرژیهای غیرقابل کنترل در ایران چیزی نیست که سیاسیون اسراییل بتوانند خطرهای آنرا تحمل و مهار کنند .
حجت کلاشی گفت اسراییل کشوریست که با دستیابی به سلاحهای نامتعارف و بمب اتمی و با تکیه به قدرتهای بیرون منطقه و جهانی، سیاستهای جاه طلبانه ای در منطقه دنبال میکند که عامل اساسی تشدید ناامنی و پای گذاری به وادی رقابتهای تسلیحاتی میباشد. حمله به ایران و نظامی کردن فضا، عمل غیر مسوولانه ای در مقابل حرکتهای دموکراسی خواهانه ملت ایران ا‌ست، که تاوان سخت آن گریبانگیر مردم منطقه در طی نسلها خواهد شد.
ما برای منطقه و جهان روزهای شاد و عاری از جنگ آرزومندیم.
پاینده ایران
۱۵آبان۱۳۹۰
پیوند به این نوشتار:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سروده زیبای درجای جای خاک وطن فر ایزدیست از سرور ر (پ) طلایی

درجای جای خاک وطن فر ایزدیست باشد که یادمان نرود نیک نامی اش ایران به بارگاه فلک فخر میدهد من وارث تمامی فرهنگ مانی اش جمعی به نام شیخ ریاکا...